lørdag 14. mai 2011

Sommerutstilling 2.-17. juli.

I sommer skal jeg være gjesteutstiller på sommerutstillingen til Bjerkreim Brukskunstforening.
Jeg har spunnet garn og strikket luer. Jeg har brukt mohair fra Kalberggården og lammeull fra Ola P Hetland i Bjerkreim.

























Perlelue og sløyfelue.


























Nonstopgarn.


























Sløyfegarn.





















Perlegarn.




















Her fikk tredyrene fra Fretexsmykket være med.


























Jeg ble ikke fornøyd med den grønne fiberen.
Den fikk et nytt fargebad sammen med villsau-ull fra Undheim.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt Ingeborg. Det blir spennande det. Dei liker nok garnet ditt i Bjerkheim og.:). Du har eit kjempe flott garn og dei fantastisk fargane.

    SvarSlett
  2. Kjenne eg glede meg te å sjå sløyfegarnet :)

    SvarSlett