onsdag 16. mars 2011

Aktiv uke

I vinterferieuka fikk jeg være med på mye spennende.
Det startet mandag med besøk hos Sandnes Husflidslag. Tirsdag brukte jeg til spinning og farging.
Onsdag var det tur på byen med døtre og de nyeste barnebarna, ei lita jente og en liten gutt. Det var koselig.
Torsdag var det strikkekafe på Eldres Hus i Stavanger. Her møtte det opp mange flinke strikkere.

























Det var spennende å se at gamle oppskrifter var bevarte. Disse var ca 50 år gamle, og fremdeles i bruk.
Fredag var det spinning og farging.

Søndag var det årsmøte i Rogaland Husflidslag. Der hadde jeg stand sammen med andre huslidshåndtverkere. Jeg traff mange nye spendende mennesker. Jeg fikk også reklamert for Norsk Mohairlag.



















Mohairgeiter er ikke som andre geiter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar